bli min TRÄL

Hej, som paus från min läxa tänker jag nu skriva ett par väl valda ord om vad jag sysslar med när jag inte skriver läxa! Just nu sitter jag förnöjt och lyssnar på musik i min mysiga polotröja och dricker Earl Grey te! Dessa stunder när man glömmer bort världens alla beskymmer är prislösa tänker jag för mig själv och slänger in ett och ett annat ord till texten av låten emellanåt. Dessutom funderar jag på att utöka mitt polo-tröjs-förråd då jag ser extremt välartat ut i polo! Inte sant?

En annan tanke som gnager på min hjärna (smask) är  om det var så bra att gå till skolfotbollen idag,  visst var det  roligt men eftersom jag nu sitter med arbete upp till hårfästet kan man inte annat än fråga sig om det verkligen var ett så smart drag. Arbete före nöje nästa gång?
Jobbaimage10eller slacka (dagens I-landsproblem)

Naej nog med fritänkande af mig, nu är det dags att åter sätta igång med arbetet som skall vara klart imorgon. Även ett SOMS prov nu när jag tänker efter men vem vet vad som kan hända på väg till lektionen?! Man kanske till och med råkar missa det! Hemska tanke. Jag har inte studerat så mycket, men det går säkert bra (om jag nu kommer fram). Har ju ägnat 0 av 2421012.24 minuter åt frågorna ;D


 - LUK
bli min träl!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0