Mja, mjo...

Jag vet inte om jag behöver ursäktas men ... nämde ju inga namn så det kan ju vara vilken lärare som helst...
men hursomhelst så satt jag och klurade på frågan angående en viss lärares hårvolym, lukas trodde ju bestämt att han visste vem jag menade fast jag aldrig berättade vem jag meande om jag ens menade någon specifik lärare...fast om vi säger att det är den där läraren lukas pratade om...med härlig volym på krullet, eller klassas den som afro?? det vet bara gudarna .. var var jag....ja just det volymen..dem flesta tror väl att det är mousse som är hemligheten, mjo det är ju visserligen en bra gissning, men icke sa nicke (jag heter nicke) , har du någon mer gissning? vaaa, sa du vax? är du sjuk eller??? ditt cepe .. nää gissa igen .... smör??? vafan nu får du väl ändå ge dig eller...du är fan störd...nä jag ska avslöja hemligheten eftersom du är uppenbarligen helt talanglös när det kommer till att gissa.
beredd?
här kommer det...

Vispgrädde! jaaa! vadå tråkigt skämt? talar för fan sanning, är du aldrig tänkt på att vispgrädde är läskigt likt mousse? jajemen, och det är inget skumt sammanträffande för mousse är egentligen en imitation av grädde, bara att det är lukta-gott-gott i. Anledningen till att den imitation gjordes var att kungen av Frankrike fördömde att folk sprang runt med vispgrädde i frillan(mest för att han var avundsjuk på folks volymfrillor, själv var han laktosintollerant och kunde inte använda grädde på kalufsen). Snart följde flera kungar den franske och katastrofen var ett faktum. Vad skulle folk göra nu?? Vem orkar gå runt med en platt långfrilla liksom, så någon smart kanalj kom på den smarta idén att lägga typ citron och bajs i grädde så att det inte såg och luktade som grädde, han kallade sin skapelse för mousséééau (han var fransk, det var ju där det började) och volymen var åter i folkets makt.


image5


/NICKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0