Energi på burk

Prisad vare Powerking.

Burken med kraft, styrka och smak, mja inte själva burken men dess gyllene innehåll. En lagom konsistens med smak som få andra, porlar o denna livets dryck ner i den innan så torra halsen. Svalkar och gör gott på vägen ner till magen där den sedan icke finner ro utan pumpar ut i kroppen som genast börjar spritta av energi i varenda lem. 
Powerking, Prisad vare Powerking



Det var som sagt powerking det...
Nu kommer vi till hycklaren X-ray. Skojaren och bluffmakaren, när den enkla människan ger sig av för att tillförskaffa sig litet av något i energi dricke vägen och kommer över ett flak X-ray, då blir den enkla människan glad. OM man är ovetande. Om man däremot nu är vetande av effekten av X-ray som jag råkar vara efter ett flak av denna avgrundsdryck så kan jag med säkerhet säga att X-ray ger noll av den önskade effekten.  Kunde lika gärna slängt pengarna på marken, tänt eld på dem och dansat en ritual dans runt dem och ändå få mer glädje. (Inte för att jag inte tycker om rituella danser men exempel är exempel).
Så mitt råd till dig som gillar energi dricka, köp livets vatten Powerking, istället för den avgrunds dyrkande drycken X-ray.

En sida som blivit mig mycket kär är Taurin.se/energidrycker då den kan förhindra dåliga och dåraktiga inköp av den vedervärdiga drycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0