Brain goes in here

Tänkte lägga upp lete bilder, var ju ett tag sen.
Har inte använt mitt ritbord på länge, inte lagt ner mycket tid på dem, "experimentarat" med dem, resultatet därefter...







Smaklig spis!

Focking shajt!

a freakin' month kvar bara...så jävla sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt!

Allt är typ meckat, biljetter, visum osv.. vi har t o m bokat en 5 dagars surfkurs som vi tänkte ta efter de två första veckorna i Syndey!! Så freakin' awesome, australiensaren vi snackade med om kursen sa att det var väldigt mycket trevligt folk och najsiga fester varje kväll...ska inte klaga antar jag =)

Orkar inte skriva mer just nu, bl a för att jag inte har en blekaste vad jag ska skriva om!
Men däremot bör jag och lewk uppdatera lite flitigare...humm.. LEWK skriv nåt för FOCKING SHAJT!

På återseende ;D

/Den där Nicke

RSS 2.0