Ursäktar

Jag får bara ta och be om ursäkt för Niklas beteende på förra inlägget, person-angrepp är minsann ingen rolig historia och jag vill inte gå den vägen och anklaga en mycket, fluffig.., lärare för att vara elak, hon gör ju som Niklas också upplyser bara sitt jobb. Man kan ju göra sitt jobb bra eller dåligt, men när gjorde DU bara bra saker senast? Kanske är hon som alla andra, inte bra på allt? Vem vet, hon kankse är en jäkel på tillreda smårätter eller att skyffla, kol.
Det bör även tilläggas att vi som går i klass SP3G dessutom VET att hon är bra på något speciellt. Volymen säger allt, har ni någonsin försökt få sådan volym i erat hår? Jo antagligen, och ni har antagligen misslyckats också. Vad är hemligheten? Det är bara en av många hemligheter våran lärare döljer under..håret.

Så innan ni dömer, lär er känna den ni dömer! Inte för att jag förespråkar dömandet överhuvudtaget, jag har då aldrig dömt en människa i hela mitt liv! Inte ens överkurs. Gillar strongt den personen men ibland kan man behöva utstå ett par armbågar i glasö...magen, det inte allt för okända uttrycket låter ju: det som inte dödar härdar!

         image4   - BDO Luk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0