yeaa

Wohooo! Julen är typ över nu, det var muwsigt som vanligt, men fan va man käkar..jag blir typ 34405881002800 kg tyngre efter julbordet, men det är ju iofs så det ska vara! Fick lite fina klappar också, men den bästa måste nästan ha varit min nya ritplatta, nu kan jag ritilera så att det står härliga till! Ska lägga upp några för skojs skull.

Ja, imorgon är det nyår, och det betyder ju att de snart är ett nytt år. Redan! jälar va 2007 gick snabbt asså, fan turbofart ju...snart studenten osv osv...läskigt men skitsamma, orka tänka på det nu, löser sig alltid. Roligare att tänka på nyårafton och dess festligheter. och JA, jag vet, det är typ världens mest hypade dag, "vad ska man göra vad ska man göra????" men ändå, det är ju lite kul att partaja på nyår, men man behöver kanske inte blåsa upp det så mycket, ta det som ett vanligt festtilfälle egentligen. Men aja, vill bara passa på er partymänniskor och krullnissar att ta det lugnt med bubbeldricka och raketer, kan vara farligt vet ni! Gott nytt år på er! (och lewk, ta det lugnt med energidrickan, ett helt lock ger dig garanterat hjärtattack :-( )








/NICKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0