inläggggggggg

Här uppdateras det friskt...not. Men jag lägger lite av skulden på Lewk då jag har stått för de senaste, hmm, typ 200 inläggen.

Men här kommer en litet inlägg, mest för att hålla bloggen lite aktiv.

Äh fan, kommer inte på nåt å skriva ju. Jo, studenten stundar. typ 20 skoldagar kvar hörde jag idag, det är ju förfan sjukt.  den 27 maj ska man stå där på scenen och ta emot publikens jubel, typ. Vafan. Det har gått typ 3 år sen jag började gymnasiet, var tog dem vägen?
Det är blandade känslor, klart att det ska bli ballt att ta studentetn och kliva in i vuxenvärlden. Men det är ju samtidigt läskigt att jag ska ta studenten och kliva in i vuxenvärlden. Dessutom är min nuvarade klass sjukt najsig och det är tråkigt att det inte kommer att vara samma sak efter studenten. Klart att man kommer träffa en del lite då och då samt att det kanske blir en och annan reunion (typ varje vecka förhoppningsvis) men det är inte samma sak. Kul att träffas varje dag i skolan jöh. Det är synd att det är så snart.

Tiden börja rinna ut...

De planer jag har efter studenten är att jobba jobba jobba fram till hösten då jag förhoppningsvis har tillräckligt med pengar att dra till australien. Isf drar jag och André ner på obestämd tid, max ett år dock å jobbar oss ner längs ostkusten typ. Låter ganska najs va? komma bort lite, få tid att tänka över ens liv lite. Vad man ska göra osv, det är fan inte lätt. Känns lite tungt att tänka att man ska bestämma vad man vill hålla på med resten av livet. Men på samma gång är det ju ganska skönt, att veta att man har hela livet framför sig. Att man har triljoner med val, borde iaf kännas bättre än att vara lite äldre och vara fast i sitt liv. Visst det kanske är jättebra och tryggt, men det är inte lika spännande.

Men det löser sig alltid, ingen panik. Bara att vara positiv. Och kom ihåg att inte se problemen, utan lösningarna! ;-)

/Nikki

Kommentarer
Postat av: CLA

Bra blogg!

2008-04-10 @ 15:42:53
URL: http://cla.webblogg.se
Postat av: frida

håller med, håller med, håller med. + att jag är världens mest oplanerade människa så ja vet inte va ja ska göra sen öfverhufvudtaget... förutom att starta klubb dådå :D eeeh men DE LÖSER SIG! (förhoppningsvis)

2008-04-11 @ 15:03:20
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se
Postat av: andré

japps känner precis likadant, men som sagt, måste se till att skaffa jobb och det snart :p

2008-04-11 @ 15:56:08
Postat av: andré

japps känner precis likadant, men som sagt, måste se till att skaffa jobb och det snart :p

2008-04-11 @ 15:56:18
Postat av: andré

oj

2008-04-11 @ 15:56:46
Postat av: LuK

FAN andre HORA VAD FAN SYSSLAR DU MED?!?!?! FÖRSVINN !

2008-04-11 @ 15:58:27
Postat av: biffen

shit. jag vill inte alls sluta, då måste man vara ordentlig och ha planer och itne bara chilla hela tiden och få studiebidrag, gratis mat och busskort. men jag vill så också till australin så jag hoppas att ni stannar mer än 6 månader så att jag och anna kan träffa er där:)

2008-04-12 @ 15:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0