Vår is in di äir

Ja, nu äre ju ingen tvekan om att våren har gjort sitt efterlängtade intåg, å visst fan märks det direkt att man blir lycklig direkt solen tittar fram och stannar något längre än 5 minuter i taget!? Det är som om man kommer ur den djupa dvalan som man varit i under hatmånaderna januari, februari å mars. Fan orka strutta runt under ett stort grått tak hela dagarna. Nä, fifan. Jag har inget emot att det är kallt, bara jag får se sooolen, ni vet den där stora stjärnan som värmer upp vår planet. Ja, jag tänkt ifall ni glömt bort vad solen var, vi har ju faktiskt inte sett mycket av den under vintern.

Åh under våren väcks alla känslor till liv igen efter att ha gått på tomgång i ett par månader. Eller så känner jag iaf, de positiva känslorna blir starkare, troligtvis för att solen och alla färger sätter saker i ett annat perspektiv. Klart att något bra blir ännu bättre under rätt omständigheter. Sen är ju våren kärlekens tid, så säg hej till Amor och ducka inte för hans pilar! Tänkte precis på den där Mer reklamen nämligen... ;D

Nu behövs det bara lite grönska på träden, det är najs.

Men i söndags var jag och några kompisar ute vid sillvik och lapade solnedgångssol och tog det lugnt, redigt najs om jag får säga't själv.









Hoppas solen stannar ett tag nu iaf
/NICKE

Kommentarer
Postat av: biffen

åååh, underbara sol! det va värt att somna vid datorn för att läsa lite mer om glädje. då blir jag alltid lycklig. och vi måste grilla med klassen genast. i saltis!

2008-04-22 @ 23:23:41
Postat av: LuK

grilla kött i salt?

2008-04-23 @ 16:11:11
Postat av: Nikki

var inte putslustig lewk

2008-04-23 @ 17:47:23
Postat av: cicci

det ser väldigt skönt ut

2008-04-23 @ 20:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0