My name is Nikki

I brist på en stabil rubrik så blev det bara nåt, flashar med ett av mina smeknamn, det som låter som en rysk strippas...men så länge man inte tänker på det är det ganska fint ändå!

Jag har inget direkt att skriva egentligen (som vanligt), tyckte bara att det kändes jäligt dött här på bloggen så nåt får jag väl skriva.
Igår bar det av till bergakungen för att se den svarta riddaren. Och jag gillade den, bra faktiskt. Heath Ledger var ju hur jävla bra som helst, sjukt bra! Och det var min recesion av filmen! Det var en trevlig kväll med väldigt trevligt sällskap (måste hålla traditionen vid liv!). Får tacka Fridget Jones igen för skjutsen hem, hade fan inte pallat bussen!

onödigt inlägg varning!, så bör sluta nu och lämna över till lewk....


5 dagar kvar på korvfabriken

/Nikki

Kommentarer
Postat av: Fridget

hmm nikki är faktiskt lite oklart...men nått ska man ju kallas? & håller med, heath är den bästa, så jävla äcklig & klockren på samma gång!

Å igen - äsch skjutsen va ju inget ^^ Keep up the körvwork!

2008-08-22 @ 17:24:35
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se/
Postat av: cicci

nanananananana BATMAAAAAN

2008-08-22 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0