Au revouir!

Jag har antagligen stavat fel i rubriken, min franska är ju lite knagglig om man säger så. Inte så passade kanske med tanke på att NARL productions imorgon beger sig till Paris! Hur skare gå?? Vi beger oss iväg för att spela in en liten dokumentärfilm för vårt projektarbete, skojjigt värre! Den kommer att handla om käk, och efter att vi glufsat i oss sniglar två dagar i Paris drar vi iväg till Berlin för att käka KÖRV och förhoppningsvis svepa en och annan groesse bier! (fan min tyska är rostig osså juh! >.<) Vi är borta i sex dagar så här på bloggen kommer det vara tyst som i graven. Men ni får hålla ställningarna här hemma och hare så jävvla gött så hörs vi!

 Au revouir and Auf wiedersehen!



Kommentarer
Postat av: biffen

Det komemr bli tomt ju, fast jag har insett att jag också är borta så det gör inget. hahahha lycka till med erat projekt jag tror att ni kan behöva en del lycka till. Hare gött!
PS. har insett att jag använder 100 olika namn när jag kommenterar, meeen omväxling förnöjer!

2008-02-06 @ 21:32:16
Postat av: cicci

snyft.

2008-02-06 @ 21:51:12
Postat av: NIKLAS

Äh ni missar oss bara en dag! det är luuunch

2008-02-06 @ 22:01:50
Postat av: Frittan

de är ändå synd att ni drar! vem ska jag nu sitta o diskutera bondgårdar & om afrikaner har svarta tungor med? De va partytorsdag i skolan idag!! fan att ni missa't asso! vi kom på att vi ska kalla de circustorsdag (istället för dagisfedag lixom) hejhopp!

2008-02-07 @ 14:47:29
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se
Postat av: cicci

it was fuuunny.

2008-02-07 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0