Kläfs

Hej alla trogna läsare! (trogna vet jag inte men 4 som emellanåt tittar in syftar jag på)

Eftersom jag inte fattat pennan på länge och uppdaterat bloggen på länge tänkte jag att det var dags nu. Problemet är att jag för stunden inte vet vad jag ska skriva om, men vi får se om det släpper medan jag skriver på.

Nu ska vi se, idag har jag, Luk45, jobbat med projektarbetet tillsammans med Rickard, André och Niklas. (Helt utskrivna namn är jag mycket medveten om att jag precis skrev och det bottnar sig i att jag inte sett dem på det viset på länge och tänkte, tja varför inte)

Vi slet som djur i 7 timmar och lyckades åstakomma 2 a4 med gles text. Men för att vara oss var det ju en ganska strong insats då vi vanligtvis inte ens kommer så långt som till tangentbordet.
Frågan man kan ställa sig är var det värt det, var det verkligen värt det? Det får jag påpeka att det var eftersom vi sitter ju inte och har tråkigt istället för att jobba, tvärtom. Så även om det inte blev en pluggdag kan man ju inte klaga på att det blev en trist dag=).

Nåt nytt sen sist är även att tengilismen sprider sig som pesten i vår skola. (Ah, skola och skola, i vår klass). Redan nu har ja..HAHA tänkte skriva JAG, så fånigt av mig. Iallafall: nu har tengilismen en handfull anhängare som tillsammans med mig sprider Tengilismens budskap. En dag har jag också tänkt spride dem på denna blogg men idag är jag såpas lat av mig att jag varken ids eller vill. Medlemmar i rörelsen kommer dock alltid vara anonyma för att förhindra hatbrott så rätt benämning på nuvarande medlemmar är:
Broder L, Broder R, Syster F, Broder A, Broder E, Syster J, Syster M, Broder M och sist men inte minst Syster C! En vacker skara må jag säga och eftersom rörelsen är en destruktiv sådan så hoppas jag att de stannar om de vill slippa otrevligheter!

Nämen titta! Man fick ihop en gnutta text trots allt! Sist men inte minst en bild jag knyckte från expressen på det leetaste djur jag någonsin lagt mina ögon på, tänk att ha en sådan vilande på en axel dagarna i ända! Detta mina vänner är drömmar man har som antagligen blott kommer förbli drömmar, ibland kan man faktiskt sätta sig in i emons vardag.

- Luk

Kommentarer
Postat av: cicci

what the HECK lukas!
du glömde en syster hörröduru

2008-01-12 @ 00:31:05
Postat av: LuK

! det ska det bli ändring på

2008-01-12 @ 01:35:48
Postat av: Friggo

hahaaa! jag kommer alltid stå på tengils sida!

2008-01-12 @ 15:16:00
URL: http://fritjofochjoran.webblogg.se
Postat av: cicci

yaay

2008-01-12 @ 16:01:07
Postat av: Nikki

FRIGGO! jag är besviken.....mycket besvkien.....

/Lejon hjärtorna

2008-01-13 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0