Aliiiiiiive 'n' kickin'!!!

Så ja nu är bloggen up an running igen, (för vi ska väl inte slacka med uppdaterandet längre luk?).

Var ett tag sen jag skrev här sist...efter studenten typ å det var ett tag sen...och jag läste igenom inlägget och alla kommentarer, dumt gjort...fick typ den där jobbiga känslan av att vilja lipa. Få ut den satans klumpen som ändå funnits kvar sen vi slutade..Den har typ legat undangömd men nu kom den fram igen, satte sig på sin gamla plats i halsen.
Fast jag tror den trivs där för den vill ju inte gråtas upp.

Jaa, vad har hänt sen senast, känns som det är mycket men kommer inte på nåt. Aja jag har nyligen fyllt år, fan 19 bast, känns gammalt på nåt sätt..hmm.. min medelålderskris kommer nog att komma ganska tidigt. Och så har jag äntligen meckat mitt jäla fucking körkort! Det var fan en lättnad. Jag ska då alltid skjuta upp allt, nu har det hängt över mig i ett år typ, i onödan, hade man lagt manken till hade man kunant fixat det ganska lätt. men iaf nu har jag bockat av två saker från min lista,
[ X ] Student
[ X] Körkort
[ / ] Australien ,  ja resan är nästan bokad, ska göras denna vecka, planeringen har börjat lite smått.
[   ] En annan sak

Så det känns ganska bra, man blir mycket gladare när man inte har en massa "måsten" att göra. Jag hatar måsten, vill bara chilla och göra sånt som faller mig in. Ta saker i min egen takt och på mina egna vilkor typ. Kan inte riktigt förklara det, men på nåt sätt hänger det ihop med att jag inte går ihop med matte. Asså jag är en sån där typ som tänker med vänstra (?) hjärnhalvan.'

Nog om det, SP3g hade ju klassfest hemma hos mig i lördags, det var kul tycker jag. Men man saknar  alla när det är slut.  Jag hatar när saker  tar slut.  Som  cissi skrev om mig  i den där svenska saken.  Lite barnsligt kanske...men äh  jag är  väl  ganska barnslig :-)

Ja, vad ska jag skriva egentligen.. var bara rastlös egentligen så tänkte att ajg kunde dra ner ett par rader här.
Jag sliter fortfarande i korvfabriken, sjätte veckan in, jag trivs inte direkt men det är väl en viss förbättring, men jag vill ändå bara att jag ska hitta en skatt eller nåt så jag kan sluta där, men lär ju inte hända å degen måste in så....
Jag har anställning till sista augusti, men fifan egentligen pallar jag inte...men...måste...och lär göra det också...inte den som bara ger upp sådär...även om det är vad jag egentligen vill ibland, eller nåt... (har inget flow i mitt skrivande idag känner jag, och för mycket outvecklade tankar :-) ) Helst av allt skulle jag bara vilja hitta på saker med en massa människor och njuta av sommaren. Får väl göra't på kvällar å¨helger, så du som läser detta får hitta på en massa saker med mig så att jag har nåt att se fram emot när jag går å knegar bland korvarna!

Äh fan lika bra att sluta skriva nu, återkommer med en mer sammanhängade text nån dag :-)

Puss å kram

Nikki

Kommentarer
Postat av: andré

att vara barnslig är ju typ NARLs signum ju, så det går ju inte utan det!

2008-07-07 @ 23:10:07
Postat av: frida

2008-07-08 @ 19:35:57
Postat av: frida

haha sådärja bra att skicka en kommentar utan text har jag hört :) de ja tänkte skriva har ja glömt av, men antagligen var de att barsnlighet äger! ja kommer aaaldrig växa upp typ (tror ja!), lixom perioden ja hade när ja kunde dricka kaffe är nog över nu! hahaha orka svammla! eller ok svammla äger! :D

2008-07-08 @ 19:39:22
URL: http://fridaamanda.blogspot.com
Postat av: LuK

EN ANNAN SAK - kämpa på!

2008-07-19 @ 16:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0