HEJ

Sådär ja, nu är det dags för ledighetsgröten igen! Och i morse vaknade jag såklart sjuk!=) ...Tjock i halsen och allmänt trött (mer än vanligt..kanske) men även huvudvärk. Passar alltid på så bra när man blir ledig men jaja...ööööverlever ju eftersom man inte lämnar dörren så ofta då ingen är hemma? Oo, kom hem?
Sitter och planerar vad jag ska göra med den söta summan pengar jag knäckte till mig, ny airsoft kanske? Eller nytt grafikkort till datorn? Eller det roliga alternativet spara... får minsann se hur det blir!

Haft min broder på besök hela helgen och silken helg det har blivit, upplever The Good ol' days när han sover här, mycket trevligt trevligt. Sitter och pratar, spelar dator och jämför våra fina kläder (vi har precis samma klädsmak och finare finns ej). En fin synthutstyrsel går alltid hem!

- Dr hAim

Kommentarer
Postat av: andré

lägg dom på hög vettja så kan du komma o hälsa på mig o nicke i australien sen! får ju bli en narl träff där nere liksom!

2008-07-20 @ 17:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0