Mode

Hej! Dags att mode-blogga och tjäna pengar.
Som alla vet är det mode att ha slitna kläder eller väldigt oanständiga kläder, det gillas ej av mig lika mycket som de kläder jag förespråkar (såklar). Så jag har nu hittat den perfekta sidan för de fräckate kläderna jag någonsin sett. Och idag ska vi lämna uniforms-tänket och istället ge oss av på en lite ännu mer stilren och stilig bana, nämligen Tweed.





.

En strålande utsmyckning för alla typer av evangemang. Professor? Jägare? Författare? Lärare? Eller bara tuff? Kollektionen för dig.
Ska trots att inte jag kommer använda detta även ge förslag till våra kvinnliga läsare:


Och en vit blus eller dylikt, jag hade minsann fallit dirr.


Dessa skönheter kan hittas på blandannat:
http://www.tweed-jacket.com/

/ hAimdal

Kommentarer
Postat av: andré

sådär ja, jag skulle vilja se dig i basker luwk :D

2008-07-23 @ 14:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0