Reeeeeeeg

Ja, här har det pumpats inlägg av lewkie, gött.
Men nu är det min tur, jag har ju nämligen varit på en liten trip som jag kan skriva om.
Eller ja, orkar väl inte skriva särskilt mycket, dönar lite bilder istället.
Har ju nämligen varit på semester med två kompisar i Riga. Där vi bland annat har kollat på Metallica!! ( vem fick ett plektrum!?)

On the road till sthlm
äckelpäckel


Var för segt att ladda upp pics, ni får nöja er med dessa, å den kortfattade texten,
Kan berätta den irl iställe'!

Puss å kram /Nikki

Kommentarer
Postat av: frida

åhåhåhååå! wanna höra allt om're! (plektrum?!?!!!!)

2008-07-25 @ 19:31:11
URL: http://fridaamanda.blogspot.com
Postat av: Rikki

Alltid najsigt med en liten roadtrip =D sen å toppa allt med Metallica e inte så dumt \m/



- kolla länken ;)

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=101636

2008-07-26 @ 20:02:35
Postat av: NIKLAS

Ah fan det var riktigt najso!



Ah lite ride the lightning, funkar alltid :-) men fan va sugen jag är att se dem i sydney om dem kommer dit, men framförallt här i götet!

2008-07-27 @ 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0