Separationsångest någon?

Jeez, imorgon äre en vecka sen vi tog studenten...en jävla vecka redan.. usch..
Men behållningen är att man har träffat en massa frå¨n klassen nästan varje dag efter det, nej då vi har inte separationsångest...
Lukas kan säkert lägga upp några roliga bilder, och kanske t o m skriva ett par ord för en gångs skull? *hint hint* (BIlder kan man alltid lägga in och här är lite klustergrupperingar, samt utsikt över saltis på sista! Skriva..det är en annan historia)




Jaaa... hur är livet som stundent så här en vecka in? Mjao, mjäe, både och..trodde inte att man skulle sakna skolan men det gör man lite, iaf så här första arbetsdagen när man står och utför monotont arbete istället för att umgås med de galna klasskamraterna!

Jag vill vara ledig, men ändå ha en massa cash så jag kan göra precis vad jag vill....vinna på lotto eller nåt..ååh pensionera sig vid 19 å bara resa runt resten av livet och sen bosätta sig på västkusten...underbart!

Jag vet inte vad jag ska skriva egenteligen, bara kände för att plottra ner ett par ord..sååå.. vad ska jag skriva mer då..
Kanske kan komma på en dikt...ska terra..

Sommarn är här
Åh vad jag håller den kär

Det är varmt och skönt
Allting är grönt

Vinden är ljummen
Jag bet mig i tummen

Jag vill ha glasch!
Nej, men det där är ju hasch!

Solen går nu ner
Jag bara ler

Sommaren är här
Åh vad jag håller den kär

Det blev allt en liten dikt, jag tror jag ska kalla den för sommartider! Njut av sommaren nu, det är jävligt nice, det är varmt å skööönt, gwagahaha!


/Nicke

Kommentarer
Postat av: andré

sikken poet!

2008-06-02 @ 22:43:31
Postat av: LuK

fråga!
Hur lång tid tog det för dig att klara den dikten?:D
Påstående!
har nog seperationsångest i form av drömmar..drömmer om klassen varje dag och har gjort det sen balen!

2008-06-02 @ 22:49:59
Postat av: cicci

Luke du får skriva om resan tycker jag

2008-06-18 @ 10:36:42
Postat av: biffen

nu får ni uppdatera lite tycker jag. Jag tycker att vi fortfarande, såhär en månad efter studenten lyckats hålla kontakten riktigt bra! Jag vet att jag lovade att fixa massa reunions, det har vart lite svårt fast vi har iaf träffats några gånger:) Nu åker jag bort lite och då får ni ha sköj ändå, fast inte för! Ses snart igen!

2008-06-25 @ 00:59:12
Postat av: Nosen I CycKelstyrEt

Vi vet inte riktigt vart dem har flyttat inloggningssidan, ingen har orkat leta upp det...

Och ja vi har lyckats hålla det ganska bra, å nu till helgen langar erra party å utgång så det blir ännu mer!

2008-06-25 @ 12:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0