oppdatering - skriveridags

Hej, hallo, hello, serverus, aloha, hola, ....yo?


Dags för en uppdatering, eh? Very well, här kommer en, och som vanligt har jag ingen aning om innan vad jag ska skriva så det är bara att blajja med i texten.. om jag får ihop nån.


Sååå, den stora dagen är nästan här, den har närmat sig med stormsteg, eller Jättekliv. Och det som suger med det, alternativt äger, är att jo närmre man kommer desto fortare går det. Redan i februari kliade det i brallan för att man snart skulle ta studenten. Redan då tänkte man att man skulle ta vara på den tiden som var kvar. Men nu sitter man här, imorgon är det en vecka kvar innan det är dags. ver de häll did de tid go? Nä fysjuttsingen va fort det gått, inte bara sen februari utan hela gymnasietiden. 3 år. Har man levt i 19 år så är det ganska lång tid...en sjättedel av ens liv typ, ganska mycket iaf, och den har bara försvunnit. Och det är precis detta jag är rädd för att jag ska känna på ålders höst, att ens liv bara susat förbi..Fan, jag kommer ihåg en dag i ettan när jag bara längtade efter den dag som snart nalkas, nu är det raka motsatsen typ. Av diverse anledningar, för det första har större delen av SP3g under 3an fått en härlig stämning, go sammanhållning, och gått från sjukhetsfaktor 1 till en stabil 7a, ("YEAH WOO WAAZZZAAA"). Sen är det ju det här med att bli vuxen, hur fan ska det gå. Kanske är fördomar, eller så är jag bara väldigt inne i "svart eller vitt" - tänket men jag kommer inte palla med att lägga ner med mina ceperier för att "vuxna" människor tycker det är opassande. Fast iofs, kanske växer ifrån det också (hoppas inte).
Sen krävs det rätt sorts människor för att komma "in the mood" för att cepa,  typ  som såna i SP3g.  Kommer  faktiskt att sakna klassen,  men så är jag  lite blödig... må det bli många återträffar.

Jag har skaffat mig ett sommarjobb idag, ringde ett nummer för att skaffa tid för arbetsintervju trodde jag, fick istället frågan när jag vill börja. Så den andre juni 06.30 börjar min provanställning på två veckor.
Känns bra, Australien känns plötsligt mycket närmre. Förutom brist på pengar är det bara en sak som skulle kunna hindra mig från att åka....

Ja, vad ska man skriva mer.. största fokusen ligger väl på studenten. Eller ja, det är ju balen också, på fredag, damn, redan.. hopp .. ska bli roligt faktiskt, inte helt hundra på danserna dock, men det löser sig. Krisar det är det bara att köra roboten, luunch.
Fast jag kommer nog att vara rätt utstött på balen, ska vara grå, men kan väl vara kul att sticka ut lite kanske.

I'm running out of days...

Aja, nog med det här, blev en liten update iaf, ska inte dröja så länge till nästa.

Btw. MVG i bild fick jag reda på idag ;D

/Nicke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0